Fredagmorgon början av april

Idag, fredag, första fredagen i april. Önskemorgon med sol från en blå-blå himmel. Det är kallt ännu men solen kommer att värma upp frostiga rutor och kall luft. Jag har satt på kaffe och lyxat till ett ostkex med St:Agur från Ulvesund. En morgonfika i glashuset är givet denna morgon.
 
Ulrika överraskade mig med ett hjärta igår eftermiddag. Motiveringen lät:"Vi måste ha samma så jag köpte två!"
 
Två av mina hjältar.
 
Här är det tufft. Iskallt runt små tunna rötter. Lite experiment. "Hur tidigt är FÖR tidigt"

 
Allt lyckas inte... men dom står kvar för att få en extra chans. Stackarna.
 
Utflyktsmål en lördag i mars. Kan varmt rekomenderas.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0