Britta är äldst av våra små.

 
Vi har lyckan att ha fått små barnbarn till familjen. Det är ju inte självklart alls. Men vi är så lyckligt lottade.
Vår Britta kom först och det var 2003. Hon är stor nu och i somras åkte hon med mig i min bil. Bara hon och jag i bilen. Hon bak och jag fram. Då sjöng hon Ted Gärdesstad för mig. Vi rullade sakta på grusvägen. Ute var det sommarvarmt och vi skulle på utflykt till Marstrand. Då rullade en tår över min kind för det var så fint där i bilen.
 
Det ser ut som Britta blir tröstad av Jenny....
 
...men dom skuggar Jennys telefon för att se bättre.
 
Här är mamma Helena.
 
Brittas lillebror är Pelle. Här visar han något för Alice och morfar.
 
Så blev det lek med dynorna på gräset.
 
Detta är en så söt bild på Pelle från i julas när han justerar julgranen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0