Söndagsmorgon i mitt rum.

Morgonsolen lyser in genom fönstret i mitt rum och jag tar lite bilder bara för nöjets skull. Det är varken inredningsbilder eller vintage utan bara lite glimtar i söndagssolen i April.
Min ärvda spolmaskin för att spola upp garn på knyppelpinnar.
 
 
 
Fynd från affär i Sälen.
 
 
En liten alv? flyger vid min hylla.
 
En namnskylt från några dagar i Kalmar.
 
 
Morfar
 
Vi blev bjudna på ett fantastiskt kalas till min kära faster och gudmor. Vi fick vara med på ett möte med släktingar jag inte träffat på många år. Alla gäster gick hem med leenden på sina läppar och vi ska sent glömma denna träff.
 
Älskar Helenas bin
 
...och Brittas häst
 
Grattiskort från en vän
 
Knyppelkursen är slut för denna terminen. Men vi träffas i September igen.
 
Så här glad blev hibiskusen över att få ny jord runt rötterna.
 
 
Det blev lite lite varmare i solen frampå dagen och vi gick ut. Fortfarande fruset och tjäle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0